Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~grabos | użytkownik

imię i nazwiskoPatryk Grabowski adresPruszcz zarejestrowany23.08.2004 @17:55:35 ostatnio na stronie21.06.2017 @19:47:29

"Mężczyźnie, który jest próżny i przesadny, wielomówny i w żartach niewybredny, który o sobie prawi z samochwalstwem, a o innych z pogardą, który jest porywczy, nieprzystępny, zuchwały, nieobyczajny i zgoła niecny, ograniczony przy tym i rozwiązły - trzeba tylko rysów ładnych i słusznego wzrostu, by był uwielbiany przez kobiety... "

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwgrabos.jor.pl OnetSkypegrabos_1 Gadu-Gadu4210230
digarty52 komentarze541 posty na forum169

komputer / sprzęt
Extensa 5620 Z, Canon EOS 40d + Kit EF-S 18-55mm + 50mm f/1.8 II

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~magdaczups    07.10.2007 @11:06:14
a i wszystkiego najlepszego z okazji urodzin !!!
_______
wciąż nie wiem, dopiero nie wiedząc.
czemu jak bączek kręcę się w tą samą stronę.
~magdaczups    07.10.2007 @11:05:34
No już starać się !! ; )
_______
wciąż nie wiem, dopiero nie wiedząc.
czemu jak bączek kręcę się w tą samą stronę.
~magdaczups    06.10.2007 @14:01:38
staram się w przeciwieństwie do Ciebie
_______
wciąż nie wiem, dopiero nie wiedząc.
czemu jak bączek kręcę się w tą samą stronę.
~magdaczups    06.10.2007 @14:01:23
co do http://www.digart.pl/praca/1159794/Szprychy_zycia.html ah.. dziękuję : ) straram się
_______
wciąż nie wiem, dopiero nie wiedząc.
czemu jak bączek kręcę się w tą samą stronę.
~magdaczups    06.10.2007 @14:00:29
Co do kota http://www.digart.pl/praca/1108516/W_tamta_(kocia)_strone.html chciałam żeby patrzył w tamtą stronę : )
_______
wciąż nie wiem, dopiero nie wiedząc.
czemu jak bączek kręcę się w tą samą stronę.
~magdaczups    06.10.2007 @13:59:45
Co do: http://www.digart.pl/praca/1141970/Spojrz_w_gore.html Tak parasol był kręcony, przez tą nieznośną złośnicę, a brzegi są wyostrzone i nie rozmyte, booo, bo Panna Magdalena ma talent : ) nie posiadając wcale dobrego sprzętu, co prawda podkręciłam kontrast Oż to odpowiedź na twą zagadkę.
_______
wciąż nie wiem, dopiero nie wiedząc.
czemu jak bączek kręcę się w tą samą stronę.
~magdaczups    06.10.2007 @13:57:04
ależ proszę Pana te Spojrzenie widnieje już na DA : ) http://www.digart.pl/praca/796922/Spojrzenie.html chciał Pan dobrze, ale ja wcześniej misję wykonałam rewelacyjnie : P
_______
wciąż nie wiem, dopiero nie wiedząc.
czemu jak bączek kręcę się w tą samą stronę.
~magdaczups    05.10.2007 @17:24:54
żyjesz jeszcze ?
_______
wciąż nie wiem, dopiero nie wiedząc.
czemu jak bączek kręcę się w tą samą stronę.
~grabos    19.09.2007 @19:16:33
_______

85d461710d2cf82d8f4d5e98ed57220c
Portfolio: http://grabos.jor.pl
~pitekkkk    15.09.2007 @12:30:13
dzięki wielkie
~magdaczups    05.09.2007 @16:16:08
bardzo dziękuję )
_______
wciąż nie wiem, dopiero nie wiedząc.
czemu jak bączek kręcę się w tą samą stronę.
~Leto    20.08.2007 @12:38:50
thx za komentarz,
pozdrawiam,
leto
~raiden1983    15.08.2007 @21:06:08
karta graficzna jest tylko obslugiwana przy wyswietlaniu blendera podczas modelowania.......przy renderingu juz nie.....u mnie sprzecik troszke inny Intel Core 2 Duo 2,2 GHz 2GB ramu........ale render skrocilem bo nie moglem dluzej czekac.....poprzednia wersja ktorej nie umiescilem renderowala sie 6 godzin i byla czysciutka pozdrawiam
_______
http://pl.fotolia.com/p/201209943
Look at the pain around me this is what I cry for,look at the pain around me this is what I die for.....
~raiden1983    14.08.2007 @17:42:04
z mapowaniem nie ma problemu pod warunkiem ze wczesniej zmapujesz w uv editor i teksture dasz jako uv/flat wtedy jest wszystko okey......czy dlugo mi sie renderuje......ta scenke co jest u mnie renderowalo sie okolo godzinki potem tylko troszke usunalem szumy w gimpie......wiec az tak dlugo nie jest.....
_______
http://pl.fotolia.com/p/201209943
Look at the pain around me this is what I cry for,look at the pain around me this is what I die for.....
~raiden1983    14.08.2007 @16:41:07
no niestety nie wysle Ci sceny bo jej nie zapisalem........tak to jest jak sie mysli o czyms innym a nie o tym co sie robi......mowisz z indigo 9 moze sobie sciagne.....ja przy ustawieniach swiatla jakie kolwiek ustawie to takie mi eksportuje w tej pracy potrzebowalem studyjnego oswietlenia a najlatwiej bylo mi je uzyskac w taki wlasnie sposob.....3maj sie.....
_______
http://pl.fotolia.com/p/201209943
Look at the pain around me this is what I cry for,look at the pain around me this is what I die for.....
~raiden1983    14.08.2007 @04:53:43
hej....korzystalem z indigo 0.7 a eksporter to Blendigo v0.7t5 Beta 5. Material na obudowie to specular ustawiony w eksporterze,szklo na szybie.Oswietlenie to 3 palny jako emitery i nic wiecej.Jak chcesz to podaj meila to wysle Ci eksportera i scene do podgladu.........pozdrawiam........
_______
http://pl.fotolia.com/p/201209943
Look at the pain around me this is what I cry for,look at the pain around me this is what I die for.....
+Tofiq    28.07.2007 @18:23:38
no tak, troszke wyższa szkoła jazdy ale imo tzreba to opanowac chocby w podstawach.
Jesli umiesz rysowac choc troche i jestes obeznany np. z Photoshopem to zrobienie dobrej mapy nie jest trudne. Takie kropki jak na słuchawce narysujesz w 5min. pzreciez.
owocnej nauki zatem!
+Tofiq    28.07.2007 @18:13:48
mapowanie to coś jak Owijanie/Nakładanie na model 3d płaskiego obrazka. Mozesz w ten sposób zdefiniowac nie tytlko "kolor" obiektu ale i jego fakturę, sposób odbijania swiatła, pzreźroczytosc... niby to samo mozesz zdefiniowac jednym suwaczkiem, jedną wartoscią w programie ale użycie bitmap daje o wieeeele wieksze możliwości.
Doczytaj sie w manualach do Blendera i inszych programów. Na sieci od groma artykułów jest hmm.. no i wszelkie "making of.." np, na http://www.3dtotal.com, http://www.cgarena.com http://www.3dm3.com
+Tofiq    28.07.2007 @18:06:50
spoko, nauczysz sie Tylko tzreba czasu i cierpliwosci..
Jesli mogę coś poradzić.. Czasem pomaga obczaić jakiś "trick" , sposób modelowania, mapowania itp. na banalnym projekcie a potem zaimplementowac nauczone metody w "większym" projekcie (w tym wypadku mp3playerze)
pzdr.
+Tofiq    28.07.2007 @18:01:32
nie, on jest szary może zmnejsz siłę odbijania.. w naturze tylko lustro odbija w 100%
a słuchawki.. spróbuj je wymodelowac bardziej miękkie - to poduszeczki przeceiz są, a potem te dziurki zamapowac na nich jako zwykłą mape diffuse ew. bump map. powodzenia
ostatnio edytowane: 2007-07-28 18:02:00
~fffspider    28.07.2007 @14:36:52
Ja osobiście preferuje Max’a + V-Ray’a
Nic nie przychodzi samo trzeba siąść i coś robić…
powodzenia
~artmajster    28.07.2007 @14:01:16
jakbys miał z nim jakis problem to wal śmiało
~fffspider    28.07.2007 @13:55:11
Jak widzisz powstały dziwne załamania na narożniku, podkreślone są przez materiał który nałożyłeś. Dlatego skojarzenie z foliowaniem. Pobaw się innym oprogramowaniem nie koniecznie darmowym – jak to mój kupel kiedyś powiedział "z 100% zniżką dla studentów "
~artmajster    28.07.2007 @13:48:24
prac już nie mam bo przepadły w czasie awarii kompa
Wings w zasadzie służy tylko do modelowania, ale jest w tym rewelacyjny,
potem np eksport do OBJ i renderujesz w blenderze czy gdzie tam chcesz
~artmajster    28.07.2007 @13:07:54
wingsa polecam bardzo,
wystarczy odpowiednio skonfigurowac klawiature i można śmigać modele z prędkością swiatła
nie znam nic lepszego do modelowania
pzdr
ostatnio edytowane: 2007-07-28 13:08:21
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt